Euskarazko posten zerrenda

  • Kalifornia programan Luis Mendizabalen eskutik
    Luis Mendizabal EITBko kazetari ezagunak gabonetako bueltan deitu zidan elkarrizketa programa berri bat prestatzen ari zela,...
    Jun-13 - 2009 | More ->

  • Eraldaketarako Gidalerroak
    Martxoan nik idatzitako "Eraldaketarako Gidalerroak" argitaratu zen....
    Jun-13 - 2009 | More ->

  • Agurra zor nizun, Mikel
    Aho-zulo pozoitsuetatik
    hitz zornedunak heltzen zaizkit
    zenbaiten buruetan zein mamu gaizto dabil...

    Jan-2 - 2009 | More ->

  • Talde-lanaren inguruan
    Gaur elkarlanaz eta taldean lan egiteaz jardun dugu hizketan. Eta gogoeta bat piztu dit gaiaren inguruan...
    Oct-16 - 2008 | More ->

  • Umiltasuna
    "Ikusten dugu nola desberdintasunei eta, jakina, desberdinei errespetuak gure umiltasuna exijitzen duen; mugak gainditzeak dituen arriskuez ohartarazten gaituen umiltasuna;...
    Nov-6 - 2007 | More ->

  • Euskarara itzultzen, euskaraz adierazten
    Hizkuntza desberdinetan aritzeko gai garenok batean esaten duguna bestean esatea askotan zail aurkitzen dugu...
    Sep-14 - 2007 | More ->

  • Emozioak euskaraz
    "Adimen emozionalari buruz honenbeste hitz egiten hasi garen honetan, honako gogoetatxoa egin nuen"...
    Sep-14 - 2007 | More ->

  • Euskararen tarteari buruz...
    "Nire gogoetak bideratzeko blog bat abian jarri dut gazteleraz. Baina nire gogoetetan euskarak ere tarte behar zuen. Horrexegatik ekin diot beste honi ere....
    Sep-14 - 2007 | More ->

No hay comentarios:

Publicar un comentario